Jak uczyć, by pomóc uczniom się nauczyć? Kurs dla nauczycieli
Jaki wpływ na uczenie się mają stres, porażka, sukces, relacje?
Jak pomóc uczniom ćwiczyć pamięć krótkotrwałą i długotrwałą?
Jak tworzyć konspekty lekcji z wykorzystaniem elementów, które wspierają efektywną naukę?
Praktyczny kurs dla nauczycieli, którzy chcą uczyć skuteczniej – z większą satysfakcją i spokojem. Podczas kursu poznasz sprawdzone strategie dydaktyczne, które pomagają uczniom lepiej zapamiętywać i rozumieć nowe treści, wspierają motywację i koncentrację, a przede wszystkim umożliwiają tworzenie lekcji przyjaznych mózgowi, które angażują i utrwalają wiedzę na długo.
Część 1. Co wpływa na uczenie się?
- Zmiany w układzie nerwowym na różnych etapach rozwojowych.
- Jaki wpływ na uczenie się ma stres?
- Jak sukces i porażka wpływają na naszą motywację?
- Nauka a relacja.
Część 2. Jak przyswajamy wiedzę?
- Co się dzieje w mózgu, kiedy się uczymy?
- Jak przyswajamy wiedzę – szlak deklaratywny.
- Wzmacnianie pamięci krótkotrwałej.
- Wzmacnianie pamięci długotrwałej.
Część 3. Metody wspierające efektywną naukę
- Na czym polega nauczanie bezpośrednie?
- Angażujemy szlak deklaratywny: metody dydaktyczne, zadania domowe, rutyna szkolna.
- Tworzymy konspekty lekcji z wykorzystaniem elementów, które wspierają efektywną naukę.
Czas trwania kursu: 3 godziny dydaktyczne.
Uczestnicy kursu otrzymują również materiały.
Zaświadczenie o udziale w kursie pobierzesz po odtworzeniu wszystkich wykładów. Dane na zaświadczeniu będą identyczne z tymi, które zapisano na koncie Moje GWO.
Co zyskujesz, kupując dostęp do kursu?
- 3 wykłady, które możesz odtwarzać dowolną liczbę razy.
- Możliwość odtwarzania na różnych urządzeniach — komputerze, tablecie i telefonie.
- Imienne zaświadczenie do pobrania (po odtworzeniu wszystkich wykładów).
- Dodatkowe materiały dydaktyczne do pobrania.