Adresaci: nauczyciele języka polskiego ze szkół podstawowych.
Czas trwania: około 90 minut.
Forma: wykład online.

Edukacja włączająca z pomysłem
Praca z uczniami o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych na lekcjach języka polskiego
W programie:
Zasady edukacji bez barier – podobieństwa i różnice między podejściem integracyjnym
a włączającym.
- Przydatne metody i techniki wspierające różnorodnych uczniów w klasie.
- Lekcje języka polskiego z pomysłem – praktycznie o angażowaniu wszystkich uczniów, wspieraniu współpracy w różnorodnej klasie, dostosowaniu materiałów dydaktycznych itp.
Studium przypadku z praktyki nauczycielskiej – wyzwania oraz możliwe rozwiązania stosowane
w duchu edukacji inkluzyjnej.
Szkolenie przygotowała i poprowadzi pani Olga Tórz-Wciórka – nauczycielka z kilkunastoletnim stażem i bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, logopedka i glottodydaktyczka, trenerka umiejętności społeczno-emocjonalnych, szkolna liderka Oceniania Kształtującego
i koordynatorka „Szkoły dla innowatora”.
Udział w szkoleniu jest płatny. Koszt udziału (całkowity lub częściowy) może pokryć dyrektor
z części budżetu szkoły przeznaczonej na szkolenia kadry pedagogicznej.